2011.05.01.
03:16

Írta: New Moon

Az elhatározás

 

10 éve dohányzom, és bevallom függő vagyok. Amikor megszületett fejemben a gondolat – le kellene tenni a cigit- szinte máris elvonási tüneteim jelentkeztek. Ideges lettem, és baromira kívántam a cigit. Minél inkább erősebb lett az elhatározás, annál inkább úrrá lett rajtam a pánik. Itt a vége. Vége a reggeli rituálémnak, kávé-cigi és a számítógépen olvasom a híreket.

Már majdnem megsirattam káros szenvedélyem…

Mért is kell leszoknom? 1. Káros. Ezzel mindenki tisztában van. 2. Jelen anyagi helyzetemben kifejezetten luxus. 3. Újra elkezdtem sportolni, és sajnos azt kell hogy mondjam belefulladok, de szó szerint. Plusz 5 kiló ennyit kell leadnom, mivel eddig hiába tornáztam, diétáztam, nem akart mozdulni a mérleg, ezért új edzést próbáltam ki. 10 perc után kidőltem, és fél órát fetrengtem mire újra normálisan tudtam levegőt venni. Tiszta szégyen!!!!  

Nincs mese, ha újra fitt akarok lenni és főleg egészséges, le kell mondanom a cigiről.

Őszintén szólva félek. Félek a következő 2-3 hét elvonási tüneteitől, és talán még jobban félek attól, hogy hízni fogok, mint a legtöbb ember, aki leteszi a cigit.

Nehezítő körülmény, hogy párom is dohányzik, és egyelőre nem akar leszokni, de megígérte, ha komolyan gondolom, nem gyújt rá a lakásba, hanem kimegy az udvarra.

Ma még bűnözök, az biztos, holnap viszont új hónap, új élet.

Bízom benne, hogy hónap végén az összegzésben cigi száma: 0, plusz kilók száma 0 lesz.

Ez a terv, hogy fogom tenni, még nem tudom pontosan, de élményeimet megosztom, hátha valakinek segít.

Szólj hozzá!

Címkék: dohányzás cigi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása