2011.05.15.
19:07

Írta: New Moon

2 Hét

Több mint 2 hete nem gyújtottam rá. Nekem már ez is szép eredmény.

Ebben a 2 hétben nagyjából 2 nap volt nagyon nehéz. Úgy nagyjából a 10. magasságában. Borzalmasan éreztem magam. Folyamatosan változott a hangulatom. Egyik percben ideges voltam, a másikban meg olyan szomorú, hogy majdnem elbőgtem magam. És egy így váltakozott egésznap. Úgy éreztem nincs célom, és ennek az egész kínlódásnak semmi értelme. Úgy éreztem rá kell gyújtanom egy cigire, hogy jobban érezzem magam. Szerencsére az agyam nagyon is tudta, hogy ezzel semmi sincs megoldva, és tuti még rosszabb lesz után, hiszen ismét 0-ról kell indulnom. Szinte biztos, hogy jó darabig meg sem próbálkoztam volna vele. Ráadásul az egész depressziós hangulatomnak a párommal történő veszekedés sem segített. Azt mondta, ha ennyire szenvedek gyújtsak rá, mert úgy se bírom ki… Mondanom sem kell csalódott, dühös voltam és azt éreztem, hogy egy kicsit sem ért meg.

Kemény volt, de túléltem cigi nélkül azt a 2 napot.

Az biztos sokat segített, hogy álmomban elszívtam vagy 4 szál cigit. Ez a tuti, álmodban jókat bagózol és mire felébredsz már nem is kívánod annyira. :)  Kár, hogy ezt nem lehet befolyásolni.

Hízással kapcsolatban még nem tudok nyilatkozni. Ma megmértem magam és 1,5 kg vagyok több, mint amikor elkezdtem, de volt már ilyen az első pár napban, utána, pedig kevesebb voltam. A hónap végi mérlegelésen majd kiderül. Szerencsére lemértem magam centibe is. 

Igyekszem mindennap mozogni valamit és tényleg odafigyelni arra, hogy mikor mit eszek.(Persze a 2 depis napon csokiztam, de talán ez megbocsátható bűn.) Koplalni nagyon nem szeretnék, félek, hogy aztán tényleg a duplája jönne vissza, azzal meg semmire nem megyek.

Úgy érzem, ha az első hónapon túl jutok, bármit meg tudok tenni. Talán még a makacs +5 kg-tól is megszabadulok (előbb vagy utóbb).

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zerocigi.blog.hu/api/trackback/id/tr682906091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása