2011.05.01.
23:52

Írta: New Moon

Az első füstmentes nap

Érdekes volt ez a nap. Ébredésem percében rögtön a cigi volt az első gondolatom. Furcsa volt a kávé is nélküle. Tulajdonképpen egésznap a dohányzás körül forogtak a gondolataim.

Viszont, ahogy telt a nap már másképp gondoltam az egészre. Leszámítva a nikotin elvonási tüneteket, tulajdonképpen nem maga a cigi hiányzik, hanem a megszokás.

A reggeli első, a kaja utáni, munkahelyre induláskor, stb.

Akkor jut eszembe, és akkor kívánom a legjobban, amikor olyan helyzetbe kerülök, amiben megszoktam, hogy rágyújtok.

Elkerülni ezeket a szitukat nem nagyon lehet, inkább ezeken a holt pontokon igyekszem átlendülni.

Ma szinte egésznap takarítottam, rámoltam, rendszereztem, hogy ezzel foglaljam le magam, nos leszokás első kedvező hatása, ragyog a ház és kevesebb idő kellett hozzá, hiszen nem álltam meg közben cigi szünetet tartani. Tv-zés közben pedig taposógépeztem, bevált,  hiszen mozgás közben egyébként sem bagóznék.

Igazából sokkal rosszabbra számítottam, bár tény hogy nem könnyű.

Regisztráltam egy fórumon, vannak egy páran, akik szintén még az elején tartanak. Nagyon örülök, hogy nem vagyok egyedül, jó érzés, hogy mások is drukkolnak nekem, és segítségemre vannak, ha kell, pedig nem is ismerem őket.

Holnap és holnap után dolgozom, és sajnos előre tudom, hogy nem lesz sok meló, valószínűleg viszek egy pár újságot vagy könyvet, talán leköt.

Állítólag az első 48 óra a legnehezebb… Az első 24-en lassan túl leszek.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zerocigi.blog.hu/api/trackback/id/tr802870600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása