2012.01.04.
12:04

Írta: New Moon

Azóta se

Nos azóta se gyújtottam rá:) Sőt már futok is és konditerembe járok. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zerocigi.blog.hu/api/trackback/id/tr23518870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilvi29 2012.01.04. 16:04:32

Szia!
Először is gratulálok!!!!!
Én most tervezem a leszokást. Vettem egy E-cigit, nem túl jó, hamar kifogy... Egyenlőre 3. napja csinálom, hogy ha cigihiányom van, akkor ezt szívom, és csak ritkán a "rendeset". Már csak fél dobozzal van, elfogy, és nem veszek. (Szilveszterre bevásároltam, abból maradt még.) És számoltam, hogy hány cigit hagytam ki, és este félreraktam azt a pénzt, talán az is inspirál, ha látom, hogy gyűlik.
Természetesen az elhízástól félek, főleg, hogy most épp rekordsúlyom van. Ezért ma már tornáztam, mielőbb el kezdek futni, és igyekszem az étkezésre odafigyelni. Én tisztába vagyok vele, hogy elhízni akkor is ellehet, hisz az anyagcsere-lelassulásról van szó, ezért ennek is utána olvastam. Holnap megveszem a zöld teát, aztán a zöldséget, gyümölcsöt... És reménykedem. :)
Egyszer egy félévre leraktam, és onnantól volt veszélyes, hogy már elhittem, hogy leszoktam, és azt hittem, hogy egy szál cigi miatt nem szokom vissza. Hát sajnos nem így van, most már ezt is tudom.
További kitartást kívánok!
üdv, Szilvi

New Moon 2012.01.04. 21:31:36

Erős akarat és kitartás, más nem kell hozzá.
süti beállítások módosítása