2011.05.05.
13:50

Írta: New Moon

Talán még fogyni is fogok?

Beleolvastam több leszokással foglalkozó fórumba. Egyelőre nem értem, ha valaki kibírta, hogy 3-4 hétig esetleg több hónapig nem gyújt rá, mért kezd újra cigizni?

Olvastam olyanról, aki többször visszaesett és mire elmondhatta, hogy 1 éve nem dohányzik 20 kilót szedett fel. Mások 8-10 kilót írtak az első leszokás alkalmával, ennyi plusz ment rájuk.

Remélem, én nem fogok így járni. 4 és fél nap után nekem elképzelhetetlennek tűnik, hogy ha már 1 hónapnál járok rágyújtsak.

Ahhoz, hogy ne hízzak, kidolgoztam egy edzéstervet. Ebben a minimális edzések száma és típusa van leírva, ha az időm engedi (meg persze az izomláz), a minimálison felül fogok teljesíteni.

Tegnap megírtam a bevásárló listát is, rengeteg gyümölcsöt és zöldséget írtam fel. Remélem, most már tényleg jön a meleg, mert akkor legalább könnyebb elkerülni a zsíros ételeket.

Reggelire gyümölcs turmix, ebédre soványhús salátával, estére zöldségleves. Tízóraira és uzsonnára gyümölcs, zöldség. Ismerve magamat nyáron ez még sok is. Tavaly amikor 1-2 hétig hőség volt szinte csak gyümölcsön éltem, Le is ment egy hónap alatt 5 kiló. Igaz akkor füstöltem, mint egy gyárkémény.

Egyedül a nasikat nehéz megállni, de ha kibírom, hogy ne gyújtsak rá, akkor muszáj lesz ezt is.

Hogy ne lassuljon le teljesen az anyagcserém reggelire fahéjas kávét, napközben zöld teát és rengeteg ásványvizet iszom.

Eddig úgy tűnik hatásos, csak maradjon is így.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zerocigi.blog.hu/api/trackback/id/tr672879703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása