2011.06.02.
01:09

Írta: New Moon

Az első hónap

Nos túl vagyok rajta. Hó végi összegzés: 0 szál cigi, 0 kg. Meg lehet csinálni!!!! És nem is kell hozzá olyan nagy erőfeszítéseket tenni.

Senki sem hitt benne, hogy képes leszek rá, őszintén szólva még magam sem. Az, hogy nem gyújtottam rá nem is tudom minek köszönhető. Először mindig a következő óra, majd később a következő nap volt a cél, hogy csak ennyit bírjak ki. Később pedig már hiába kívántam meg, vagy jutott eszembe hülyeség lett volna elrontani az egészet. Egyrészről ismét az 1. napnál tartottam volna, másrészt biztos nem álltam volna meg 1 ciginél.

Az, hogy a plusz kilók száma 0 legyen sokkal nehezebb küzdelem volt. Kicsit jobban figyeltem arra, hogy mikor mit eszem, és erőteljesebb edzésre váltottam. Viszont hiába minden figyelem, meg fegyelem, volt, hogy nem bírtam ellenállni a csokinak és a sütinek. Másnap meg tornázhattam dupla adagot.

Mindenesetre túl vagyok rajta! És nincs itt a vége:) 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zerocigi.blog.hu/api/trackback/id/tr542950459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása